Äntligen ett inlägg, är det någon där?

                      
                                                    

ush jag är verkligen jätte dålig med min blogg, ska bättra mig.
Just nu har jag haft så mycket annat att tänka på att min blogg inte har varit prio ett.
I Fredags var det i alla fall fest, fyfasen så roligt jag hade, träffade en hel hög gamla kompisar, dansade, pratade och hade riktigt roligt, verkligen!
Tack för allt Tijana!
Komhem vid 2, somnade vid 3, vid halv åtta var man uppe för att hjälpa Malin på barnloppis, man var lagon trött då ska jag säga =/, men det gick bra!
Var hemma vid halv 3, vid 3 var vi borta hos Mette och firade henne och vid halv 7 var vi inne i stan för den berömda kvällsfikan, så mysigt!
Kom hem såg robinson och somnade sen, efter ett lång och mysigt samtal med min älskling,
På Söndagen var jag uppe vid tio, fixade mig sen körde jag och pappa till Hjärup, och sen blev det bara slapp hemma hos Robin, så super mysigt!
Idag är det måndag så segt, inte det jag har gjort idag, men bara tanken på att det är Måndag, nu hoppas jag att veckan går super fort så att helgen kommer snart. Denna veckan ska jag hinna med, träningen idag, matchen imorgon, plugg onsdag, möte med elevrådet malmö på torsdag, träning torsdag, argumenterande tal torsdag, redovisning eng onsdag, och Nationella proven i engelska, såå skönt när allt är över.
Min dag idag,
Var i skolan, hade rätt många lektioner som var inställda, började jobba med mitt fördjupningarbete i Rwanda, pluggade lite argumenterande tal och fick feedback, tummen upp. Efter skolan stack jag och maria till espresso house och fikade, alltid lika härligt att bara kunna prata, liksom!

Nu har jag precis tränat, och vad är bättre än att komma hem och få ett choklad av pappa, wiie!

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sammanfattning av veckan när du inte hunnit med att skriva:)<3

2009-04-21 @ 06:02:05
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Louise

älskar pappa, speciellt när han gör sådana impulssaker! :D

2009-04-21 @ 10:05:44
URL: http://lolouiise.blogg.se/
Postat av: Kusinen!

Tack för hjälpen i lördags! (halsa syrran med )

2009-04-21 @ 14:22:23
URL: http://den kan ni =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0