Sommar dag, och min morfar <3

Hej hopp!
Vilken underbar dag det är idag, trotts att det är Måndag.
Tog faktiskt på mig min sommar klänning i morse, så underbart!

Skolan idag har väl varit helt okej, alltid lika roligt att träffa alla efter helgen.
Vissa lektioner är väl bättre än andra. Blev så jäkla lack på en av våra lektioner idag,
asså nu snackar vi om tjejer och killar i min ålder och äldre som satt och störde sig
som fasen på föreläsningen, pratade, skrek, kastade saker, spelade musik på mobilen,
asså så jävla pinsamt!
ÄR det så svårt att respektera att vi är 10 andra som vill  lära oss någonting, eller i alla fall
höra vad läraren säger, hemskt!
Undra om man skämms?

Efter skolan stack jag, Lina och Carolina till Maxi, och sen åkte jag till centralen och fikade lite med
Louise, Magda, Hanna och julia, myspys!

Åkte direkt hem och hälsade på min älskade morfar som så snällt har fixat i vår trädgård idag, så sommrigt!!
Cyklade upp och solade sen, måste sola så jag kan vara lite brun till dopet på Lördag.

Duschen kallar dock efter mig. haha!

Idag blev det också bestämmt att jag, Carolina och kanske Rebecca åker till Stockholm, så roliiiigt!
Hoppas ni har haft lika bra dag som jag har haft!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

en rätt så bra måndag faktiskt :) <333

2009-04-27 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0