VALBORG!! varför?

Jag höll inte mitt löfte, förlåt :(

Men idag ska jag skriva, för idag är det valborg´, vilket innebär att vi är lediiiiiga imorgon, underbart!
Varför firar vi egentligen valborg?

Började vid 10 idag, helt okej faktiskt.
Hade samhälle, där vi jobbade med vårt Pm som ska vara inne nästa vecka, sen
hade jag alla andra lektioner religion, svenska och lite historia.
Det var väl inte en jätte rolig skoldag om jag ska vara ärligt.
Ikväll blir det piknick, så mysigt! OCH SÅ ROLIGT!

Bara för att jag inte skrev igår så kan jag skriva att jag köpte nu gladiatorskor igår, så
fiiiina! Mamma köpte ett par vita pumps, vilket innebär att jag och Louise också kan
använda dom, det gillar vi. Sen va jag med älsklingen igår, hittade super fina shorts
till honom, och en STOR milkshake!

På kvällen blev det pizza med familjen i solen,
Är det inte underbart att solen är här?

I helgen blir det dop, och mys. Grillkväll också tummen upp!

Hoppas ni får en bra valborg kära läsare!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0