Snygga jeans, bästa vän & ett derby.

Hejsan,
Idag tycker jag att min dag har varit toppen bra. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i skolan som jag har gjort idag. Visst har haft en del irritations moment men de har konstigt nog gått över snabbt. Efter skolan åkte jag louise och carolina in till stan och handlade lite godis som var meningen att jag skulle ha imorgon men det blev uppätet på matchen. Vi gick till Bk och åt efter att jag och calle hade blivit övertalade. Ett tips ät inte den nya baguetten om du inte gillar stark mat!
Efter det bar det av till Matchen. Älskar Mff. Älskar trycket. Älskar när de är derby, men hatar dock när de spelar lika som Helsingborg. Tack så jätte mycket för biljetterna Mathias, du är guld värd <3
Nu ska jag sova, godnatt! <3

Bild på min kjol som jag köpte i Lördags..


Inlägget får avslutas med en bild på Fredde.







Kommentarer
Postat av: calle kallas carl

fredde! han är ju en riktig stjärna denXD

2009-09-02 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0