värmeljus, musik & en resa.

Nu börjar det faktiskt bli läskigt nära skolstarten. Tänk att vid denna tiden förra året hade man samma tankar som alla nya ettor har nu, vem kommer jag gå med? kommer jag trivas? vilka lektioner ska jag ha? när börjar jag? tänk så kommer jag försent. Men det är inte så farligt att komma försent till uppropet första dagen, för det lyckades nämnligen jag göra, kom in typ 10 minuter försent, och alla kollade. ja alla. Men det är glömt nu, hoppas jag.
Då kommer det till frågan, ska man verkligen ha ångest för att börja igen?
Jag menar om vi börjar nu igen så är det ju färre dagar kvar till nästa sommarlov. Det är ju underbart.
I höst känns det som att de kommer att hända rätt så mycket spännande.
Blir lite fester hoppas jag,
en vecka i Tunisien med min älskling.
2 år med älsklingen.
Förhoppningsvis ett besök i Östersund.
Det blir mys kvällar, med tända värmljus, massa prat och en härlig tjejfilm.
Det blir firande.

Och äntligen får jag börja tända mina värmljus igen på kvällen. Tänk att kunna sitta ute med några pratglada vänner, kunna tända mina ljus, lyssna på mysig musik och dricka te, längtar!
Just nu har jag också gått på det med att läsa twilight böckerna, ush är på den första och den är ruskigt bra. Så nu ska jag återgå till den.
Godnatt mina vänner, <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh, vad jag har saknat dig och din härliga inställning till allt! :) alltid lika positiv<3333

2009-08-10 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0