25 september

Jag älskar verkligen vädret, det är underbart!
Trotts att det är jobbigt att vakna på morgonen av att det är varmt i rummet så är det underbart. Idag är det Lördag och det innebär att jag ska servera på ett bröllop, det ska bli riktigt roligt, men jag är lite nervös om jag ska vara ärlig. Hoppas verkligen att inget går fel, och så hoppas jag att Johanna och hennes man får en härlig och minnesvärd dag. Efter bröllopet tänkte jag åka till min pojkvän, där jesper blir konfirmerad. Hoppas även att hans dag blir bra.

Igår bokade jag och Robin resa, och det känner underbart bra. Vi kommer till att åka till Tunisien den 25 september jag längtar sjukt mycket nu. kollar på hotellet hela tiden och vill bara att dessa tre månaderna ska gå fort. Och detta innebär att hösten förmodligen kommer att gå fort. Yeah!

Snart åker Carolina, kommer sakna dig bästa vän, hoppas dessa veckorna går fort. Och att ni får det underbart. Sola lite för mig där nere också.

Nu ska jag kolla resan igen.,
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Sophia

<3

2009-07-04 @ 10:58:25
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad härligt!

Och tusen tack för grattis-smset!!! Ses snart! Kram!

2009-07-05 @ 11:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0