Tunisien?

Godmorgon, klockan är typ halv nio,
tidigt! Har varit hos tandläkaren precis, ska snart käka min bulle,
sen blir det att sova en stund innan jobb.
Igår hade jag en helt underbar dag, jobbade först till typ halv 4, vid kvart i fyra träffade jag Rebecca vi gick i stan en sväng, köpte lite saker på rean och så. Sen vid typ 5 kom Robin så gick han och jag till Apollo och kollade på resa, förmodligen blir det till Tunisien, nord afrika. Så häfligt. Längtar jätte mycket och vill bara få resan bokad. Förmodligen kommer jag behöva ta ledigt från skolan, men så ofta är jag inte borta så det skulle skada. Efter res tittandet, gick vi på bio och såg Ice age 3 3d, det var faktiskt rätt så häftligt. Men det var vi och små barnen. På bion träffade jag Lina, saknar dig!
Efter bion gick vi in till stan i den underbart fina vädret och köpte Ben n jerry glass, finns det något godare?
I stan träffade jag också Emelie, och vera.
Nej nu kallar min säng på mig,
<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag lägger in lite bilder på tunisen i bloggen., marcus har precis kommit hem därifrån så kan du se. puss & saknar dig<3

2009-07-02 @ 09:44:46
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: Kusinen

Ice Age 3 ska jag mattias och casper se på söndag när ni ska passa lillebror!!!!! Fast inte 3D

2009-07-02 @ 10:53:11
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: Lina

saknar dig med!

2009-07-05 @ 17:01:38
Postat av: rebecca

är så glad för er skull, att ni kommer iväg till tunisien!!! :D<333

2009-07-10 @ 17:04:56
Postat av: melina

fan va skoj, tunisen har jag velat åkt till länge ;D

hoppas ni får det roligt där borta!

2009-07-12 @ 14:01:19
URL: http://melinasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0