31/3 -09

Varför vaknar man vissa dagar och känner hur dåligthumör man är på.
Sån dag har jag idag, även om jag vaknade på hyfsat bra humör dushade och allt,
sen fick jag ett sms från skolan att min första lektion är inställd idag, så jag börjar inte
förrän 3. och visst det är ändå skönt, men då hade jag ju kunnat sova längre.
Men nej nu sitter jag här vid datorn och har verkligen ingenting att göra.

Tänkte gå in på porten och plugga lite, men nej jag kommer inte in där heller. ush!
Jag börjar bli på bättre humör nu,
Idag ska jag ha min teoretiska idrott, sen jobba.

Grattis Dennis :)

Nej nu får jag nog hitta på någonting att göra.
Ha en bra dag!

Kommer sakna dig <3

Love
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0