Ben ´n Jerry (?)

Hejsan.
Igår var det nästan en helt vanlig måndag, var i skolan till ungefär två,
stack in till stan med Lina för att möta Andreas och Robin, kollade på lite byxor och lite skor :)
Sen stack vi alla hem till mig åt, och gav oss i väg igen, denna gången till skolan.
Några treor på skolan, bl a Maria hade sitt projketarbete, en typ redovisning.
Gillade ståupp komikerna starkt!
 När vi kom hem var jag och syrran sugna på godis så vi stack inom Maxi, köpte godis
och en Ben ´n jerry glass, sååååå gott!

Idag är jag lediig, riktigt skönt. Ska klippa mig och slinga håret, sen blir det plugg med Rebecca,
och ikväll tänkte jag skriva klart mitt uppdrag, tummen upp!

Redan Tisdag, för att vara positiva så är det snart helg, Yeah!

Love
Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0