En oväntad överraskning.

                                                   
Idag har jag varit leeediiig så skönt, låg kvar ganska så länge i sängen, eller ja länge och länge, länge för att det är en skoldag, Läste lite i min bok som jag sedan lyckades läsa klart hos frisören. Tummen upp. I väntan på Rebecca började jag även skriva på min bokanalys, så nu ska den bara skrivas på datorn :)
Jag och Rebecca gick till et café och pluggade klart Engelskan, och pratade om allt mellan himmel och jord, Du är så bäst<3
Tog bussen hem med syrran, och satte mig vid datorn för att skriva klart mitt uppdrag och nu är det skickat, för en feedback, wiie..
Sen gick jag in på eds:en och kollade tyskan och jag ligger på ett bra vg i tyska, JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!
Har aldrig fått någon feedback, och äntligen fick jag det, YEAH! Det innebär att om jag har tur kan jag uppnå mitt mål.
Ikväll ska jag ta en promenad och städa, härlig dag.

Love
Josefine

Kommentarer
Postat av: rebecca

myyyyyysigt va de (: <333333

& du blev jättefin i håret :*

2009-03-03 @ 17:30:00
Postat av: kusinen

nice frissa! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0