Fest igår, match idag..

Så roligt det var igår. Först var jag i stan med Natha och syrran, alltid lika roligt!
Jobbade dess för innan. Efter det stack vi hem fixade oss o så bar det av till Carolina & Anna. Söta carolina hade nämligen fixat en överraskningsfest för Anna som snart fyller 18. Det var sååå roligt. Dans, sång och ett härligt umgänge, vilken kväll! :)

Idag steg jag upp tidigt för att jag skulle spela match, spelade mot Rosengård, och vann med 6-2.
Lyckat för laget men mindre lycka för mig..
Spelade såå dåligt, har nog aldrig spelat sämre =/
MEN, det är ju ny match imorgon, så då kanske det kan blir lite bättre..

Efter matchen bar det hem, jag fixade lite saker och sov en stund. Sen kom Emelie,
och vi har bara tagit det lungt, pratat om allt som tjejer pratar om, varit på maxi och så kom
Mette en stund :)

Nu väntar jag på att min älskling ska komma, saknar honom såå..
Ska fixa mat till han kommer, sen blir det bara en massa mys, <3

Nu ska jag gå upp och äta mitt choklad,
Hoppas er dag har varit toppen! :)

Love
Josefine


Kommentarer
Postat av: rebecca

det med fotbollen är sånt som händer <3 man måste ju spela lite sämre ibland för att se bättre ut nästa gång (;

2009-03-08 @ 11:23:27
Postat av: Kryll

hehehe, jag skriver nu igen yousofine :D just as you know it ;)

2009-03-08 @ 20:55:35
URL: http://trollvisan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0