Grattis Josefine

Ush mina senaste dagar har varit så deppiga, vet inte varför.
Det känns liksom som allt jag gör och allt andra gör bara blir fel. Ush!
Idag hoppas jag att det är bättre, så den positiva Josefine kan komma tillbaka.

Idag är det i alla fall Tisdag, och jag skulle i vanliga fall börjat klockan 3, men nu har vi
fått in datorkunskap på schemat, så jag börjar halv 11 :)
Efter datorkunskapen, ska jag nog ta i tu med min matte, så provet på Fredag går bra :)

Sen vid halv 3 blir det simmning, med klassen! Tummen upp.

Ikväll blir det nog bara plugg och kanske en promenad eller fika :)

Tisdag Tisdag..

GRATTIS TILL JOSEFINE STRANDH !  (: <3

Love
Josefine

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Tycker du? Vad kul! (: Men vilken av dom är finast? (a)

2009-03-24 @ 12:01:36
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: josefine

svar till Maria! :D

Jag tycker att båda två är lika fina, men den med spets eller vad man ska säga, har det lilla extra tycker jag. Men som sagt båda två är jätte fina! :)

Var hittade du dom?

2009-03-24 @ 16:41:21
Postat av: ellinoersåklart

Upp med humöret efter regn kommer sol ! ;D<3

2009-03-26 @ 00:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0