Min söndag..

Hej!
Klockan är 09,07, och jag är redan uppe konstigt nog är jag inte så trött.
Igår var jag på match hela dagen, sen på kvällen var jag och Robin hemma hos Alex, och kollade på Melodifetivalen och åt yeah!
Idag blir det plugg med Sophia, Louise & Linnea, tänkte börja på mitt uppdrag. Sen efter 4 ska jag nog träffa Natasha en stund!

Åhh igen träning nästa vecka, har lite ångest.
Men ska göra så mycket roligt på dom dagarna, ja.. Det blir så ibland. Ska bland annat på en tv- inspelning och en välgörenhets kväll, :).'
Ska se om jag springer med laget på torsdag eller om jag springer själv.

Nu ska jag på ner och dusha, så jag blir klar :)

Puss & Kärlek

Kommentarer
Postat av: rebecca

det kmr att bli en riktigt bra vecka (:

nu är det maaaaars, vårmånaden! <3

2009-03-01 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0