Onsdag, torsdag..

Hejsan.
Igår var det en rätt så rolig dag, eller den var rolig.
Hade sovmorgon, började inte förrän tolv. Kom till skolan lite tidigare
för att hinna äta lite innan vi började. hade engelska hela eftermiddagen,
ändå rätt så roligt. Efter skolan, var jag med Tamara en liten stund.
När jag kom hem skyndade jag mig som fasen, ät och fixade mig,
sen bar det av till Skånes dansteater, för att se en tv-inspelning med
Rebecca, så roliiigt..

Idag har det varit en rätt så seg dag tycker jag, kunde sova till åtta i morse, skönt!
Fixade mig och åkte till skolan, så klart var vår hållplats avstängd, så det blev att
jag och Frida fick gå en bit =/.
Sen har det varit en del föreläsningar idag, skoj!

Nu ikväll blir det väl lite plugg och kanske en promenad med Mette, vem vet?

Två matcher i helgen, tummen upp!

Love
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0