Toppen helg.

Jag har verkligen haft en väldigt mysig helg, med film mys hemma hos maria :), mys hos älsklingen, och så har jag träffat söta Nathalie :). Det har varit en toppen helg.

Denna helgen har jag också funderat rätt så mycket på hur det ska bli i sommar, jag har några små ställen som jag brukar vara på och städa, sen fick jag ett litet jobbp å ett café och så ska jag på anställnings sak på Onsdag, så roligt.
Och jag bara längtar, denna sommaren ska bli en av de bästa, med min älskling, med alla vänner som gör mig såå lycklig. Jag längtar verkligen!

Sen har jag funderat en del på vänner, måste man liksom vara bästa vän med alla, eller är det okej att man fortfarande pratar trotts att man inte är bästa vänner?.
och nej man behöver verkligen inte vara bästa vän med alla, för det fungerar verkligen inte, men sen har jag så svårt för att säga nej, jag väljer alltid att göra det som alla andra hade mått bra av. Inte det som jag själv skulle må bäst av, och det måste jag verkligen börja tänka på, för jag mår bara dåligt när jag tänker på saker som händer som jag verkligen inte vill. Får verkligen öva mig på att säga nej, det känns liksom mer ärligt att säga nej om jag inte vill, hur roligt blir det annars?.
Men åhh. Vill ju inte vara den som är taskig =(.

Ny vecka. Nya möjligheter.
Love
Josefine

Kommentarer
Postat av: Maria

Det går inte att göra alla glada alltid. Var med människor som gör <b>dig</font> glad, det är de människorna du ändå kommer end up with. De andra faller ändå bort förr eller senare.

2009-03-22 @ 22:03:15
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0