Tisdag

Idag är det Tisdag och jag är ledig.
Ska bli riktigt skönt, hade bestämmt mig för att sova till 11, men vid halv 10 ringde någon och sökte pappa.
Och vid halv 11 började pappa såg där ute. Så jag steg upp och läste min bok :)

Idag var det meningen att jag skulle göra mitt uppdrag, men jag satt uppe igår och började på det.
jag har skrivit ett utkast, men vet inte hur det blir, får nog läsa igenom det idag. Vid halv 3 tiden ska jag träffa Anna & Carolina, då ska vi ta bussen in till stan där vi ska träffa några tjejer från skolan, mys :)

Efter det ska jag ta bussen till min älskling, blir nog lite plúgg och en massa mys.
Imorgon är jag också ledig då blir det plugg hela dagen så jag blir klar med mitt uppdrag :)
På kvällen blir det match om jag mår helt bra..

Nu kallar mitt uppdrag på mig.
DET ÄR JU ETT UNDERBART VÄDER UTE IDAG, STRÅLANDE SOL!

Love
Josefine


Kommentarer
Postat av: Frida

vi e väl inte lediga imorgon :O??

2009-03-18 @ 13:38:05
Postat av: Maria

Tack för idag sötnos, var mysigt att ses (:

2009-03-22 @ 01:14:20
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0