Att börja om.

Jag måste börja ta tag i mitt liv och börja leva lyckligt. Börja se det ljus i allting och det bara se mörker det hjälper inte. Just nu sitter jag i skolan och funderar på allt som händer runt omkring just nu. Sitter och tänker på hur människor är och hur de fungerar. Varför vara så negativ? jag blir så trött på det för när en person är det så blir nästa det och nästa och nästa sen är alla negativa och åh. Det är så jobbigt. Det är som att det är en höstdeppighet som sprider sig. Fine att folk har sina problem det har alla. och man får mer än gärna prata om dom, men det blir för mycket när man blir för negativ. Och det är såå typiskt tjejer att ens skriva såna här inlägg att ens sitta och fundera på det och att ena orka bry sig. JAG VET!

Men det känns liksom som att det är de som snurrar runt i mina tankar just nu. Jag måste börja leva mitt liv som jag vill ha det och inte som alla andra vill att jag ska leva. man ska ha roligt, man ska göra saker man ska skratta gråta. Jag ska komma ihåg min tonårs period som någon rolig, det är dags att börja kolla framåt och ha roligt.

Nu ska jag snart plugga vidare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0