Detta är Edwards dag.

Fredag och jag är så glad över att jag har människor runt omkring mig som vet hur jag mår, som vet vad jag behöver och som ger mig råd. Jag är så tacksam.
Idag har jag jobbat helt morgonen om jag ska vara ärlig så var det rätt jobbigt idag, inte för att vi hade mycket att göra utan för att jag var såå trött. Så det känns skönt att veta att det äntligen är Fredag. Stack till skolan sen och hade naturkunskap. Faktiskt en rätt så onödig lektion tycker jag. Vi kollade på möglig ost i ett microskåp. Så intressant!
Sen hade jag och Carolina en företagsekonomi redovisning, vilket jag tyckte gick bra faktiskt. Är lite nervös bara, för det var typ vårt slutbetyg och jag hoppas verkligen på att jag får ett rättvist betyg. Men man vet aldrig. Mina tankar är kanske inte desamma som Annikas.
Efter skolan stack jag och Alexandra in till favorit caféet, och det var så mysigt. Pratade om allt mellan himmel och jord och det var behövligt.
Du är bra,<3
Nu är jag hemma, sitter i soffan och funderar på vad som händer ikväll. Visst det är Fredag och det är skönt att sitta hemma och bara ta det lugnt. men det hade varit rolig om det hade hänt något.

Vi får se var denna Fredag tar mig.
Syster är sjuk och jag tycker synd om henne.

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDENS EDWARD!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för en mysig dag!

Om det är någon som är bra så är det ju du! <3

2009-11-06 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0