efterlängtade..

Kom precis hem från skolan. Idag har det faktiskt varit en hysat bra dag tycker jag. kanske blir det bättre efter att ha pratat med varandra. bra. Det som var negativt idag var väl naturen. På naturen brukar det alltid vara så stökigt, vilket är riktigt jobbigt när man verkligen kämpar. Super tråkigt. Det är liksom saker som det som gör att skolan inte är så rolig längre. men som tur är så har vi en så bra natur lärare så nu har vi bytat den lektionen, toppen.
Idag är det Torsdag och det är söta Sandbergs födelsedag. GRATTIS!
torsdag innebär också att familjen ska gå och se Robin´s så roligt hoppas jag.

Just nu ligger jag i min säng och äter mina efterlängtade BALLERINA, ska snart sova en stund.

Puss


Kommentarer
Postat av: johanna sandberg

tack :D <3

2009-11-19 @ 17:17:39
URL: http://emmajohannasandberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det kommer bli bra med tiden ska du se och detta är alltid en bra början :)<3

2009-11-19 @ 17:18:35
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0