En kärlek till en människa precis som alla andra.

Det är så stort, jag kan inte förstå det. Jag har nog aldrig kännt den kärleken, den känslan, den stämmningen, det personliga.. Det finns så mycket men jag kan inte sätta ord på det, DET är så stort.

Så många nätter och så många långa dagar hon har hjälp en att bli positivare, hjälpt en att inse att man inte är ensam om sina problem. Hon har hjälp mig att inse vem jag är eller försökt att få mig att förstå.
Det var magiskt, vi var väl 500 som satt och kollade på en och samma person.
Jag kom på mig själv när jag satt och såg på henne som att hon inte var en av oss andra. Sen slog det mig att hon är precis som oss. Hon sjunger om saker som jag kan sätta mig in i. Om problem som alla någon gång kommer att stöta på.

Att denna underbara person kan visa sin tacksamhet som går rakt in i hennes fans. att hon kan gå ut efter sina konsert med alla hennes fans och mingla.

Känslan av att se hur hon sätter sig in i alla låtar, hur hon förklarar för allt hur hon känner, vad tanken med låten är och hur man ser på henne hur mycket låten betyder för henne. Det är kärlek. Det är vänskap. Det är äkta.

"Det är så underbart, för alla blir glada av mina låtar trots innehållet" Det är bara hon som kan säga så utan att det misstolkas. Det är bara hon ska kan få mig att le när allt är skit. Det är hon som får mig att våga. Våga kämpa upp för backen som är så otroligt lång.

Lugnet har spridit sig och jag har insett att man verkligen kan ÄLSKA en idol. En person som är som alla andra, men ändå lite mer.

Såklart pratar jag om MELISSA HORN!
All kärlek till den underbar konsert hur har spelat för oss på Palladium den 28/11 kl 20.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0