längta längta längta..

Sitter i skolan nu, har varit uppe hur länge som hellst nu. ush. Det börjar bli mörkt ute nu och jag sitter med mina fina vänner och lyssnar på julmusik. Längtar såå mycket efter julen. synd att vi inte har någon snö här :(
Nu börjar det närma sig lov mer och mer och Josefine längtar. Det ska bli så fruktansvärt mysigt.
Hmm. vad händer nu fram över?

2 dagar till Robin&jag ska fira vår dag.
3 dagar till mamma fyller år och jag är ledig.
4 dagar till MELISSA HORN.
5 dagar till första advent & Maria kommer hem.
7 dagar till jag ska sova hos Maria.
10 dagar till vi ska hem till Sandberg.

Livet blir sååå lättare när man har någonting att längta efter!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och livet blir SÅ mycket lättare om du lär dig att helst bara stavas med ETT l!

Tack för mig och den 11 december har du också något att se framemot, en visning av mitt place, hihi:D PUSS<3

2009-11-24 @ 16:52:59
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0