så mysigt.

Nu är det Söndag igen. helgerna går så fruktansvärt fort. Kanske för att jag har haft en del att göra.
I Fredags var jag ledig, pluggade lite, ringde några samtal och städade. Skönt att få helg fint. Sen åkte jag till Centralen för att fika med Viola, Sofie och Alexandra. Tycker om er. Det blev en ganska kort fika, sen kom Johanna och vi begav oss mot Abbekås.
Mötte upp Louise S i Skurup och vi hade en sån super mysig kväll. Vi satt och pratade i timmar om allt som behövdes, lagade mat tillsammans och pratade lite till. Såg idol och skänkte några tankar till Idolerna. Sen fortsatte kvällen med lite bilder och en massa prat. Det var så härlig avslutning på veckan, avslappnande och behövligt.
I Lördags åt vi en mysig frukost, och åkte till skurup för att ta tåget. Johanna skulle hem till Malmö och jag skulle till Lund för att jobba. Det är ju inte det roligaste jobb jag har gjort. Men det är alltid skönt med pengar. Efter jobb stack jag och Robin till hans kusin som fyllde 6år. och sedan vidare till Johan och Helena.
Idag vaknade vi hyfsat tidigt, fixade oss lite fort. Gick ner i stan och satte oss på Espresso house och tog en lång frukost med massa behövligt prat och mys.
Min helg har varit jätte mysig. En perfekt helg.


För varje dag som går så inser jag villka människor som finns i min omgivning och verkligen bryr sig. Det gör mig starkare och får mig att lägga ner tid på de människor som bryr sig. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0