tissel och tassel

Idag är det Torsdag och jag gått min sista dag denna veckan. Så skönt. I Söndags när jag kollade över veckan insåg jag har hur mycket vi hade denna vecka. men jag tycker att det inte har kännts så stressigt. Har försökt att plugga det mesta i skolan, vilket jag lyckats med. Vilket har gjort att jag har kunnat slappna av när jag väl har varit hemma. Det var väldigt skönt med träning i måndags. Jag har också hunnit med en del turer i stan och en del fixande. Nu är det som sagt torsdag och jag är äntligen ledig.

Vi håller på att tissla och tassla här hemma, fixandet inför juletider är i full gång. Julmusiken spelas och ljusen börjar tändas i fönsterna. Det är så mysigt. Efter ett sånt fantastisk roligt år, hela sommaren och massa roligheter. Ska det bli skönt med lite mörker och mys.

Snart kommer min älskling hit, ska fixa oss och äta sen bär det av till en överraskning. Jag älskar dig <3

Är det fler än jag som känner lugnet inom sig när julmusik spelas?

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmmm, advent & juletider är mysigt. Själv tänkte jag adventsfixa i helgen och faktiskt gå på adventsgudstjänsten på söndag, det sägs vara så mysigt, så jag ska gå dit en gång och se..

Hoppas att ni får en riktigt trevlig och mysig kväll! Kram

2009-11-26 @ 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0