en avundsjuka som måste existera?

Sitter i soffan nu och det är redan söndag. Det är rätt så sjukt vad tiden går fort.. Det har redan gått en vecka sedan min söta pojkvän åkte iväg, tiden går så fort. och längtan är stor.

Jag har haft en jätte jobbig vecka med mycket i skolan. mycket läxor och mycket prov. har börjat känna nu att jag måste prioritera var jag ska lägga all min kraft i vilket ämne. Sen har jag haft en sååå rolig helg. I fredags var jag hemma hos Jelena med Cassandra, Sandberg vi lagade mat och kollade på idol, riktigt mysigt hade vi. Tack<3
Sen igår jobbade jag hela morgonen, sen på kvällen var jag på fest hos Alexandra, vi hade verkligen roligt. Tack Alexandra <3
Idag är det Söndag och jag har spelat match och bara tagit det lugnt idag.

Nu sitter jag här vid min dator och lyssnar på lite musik som verkligen från mig att fundera lite. Just nu tänker jag väldigt mycket på hur jag känner inför delar av mitt liv? hur vill jag ha det och hur gör jag för att förändra det? det är inte alltid jätte lätt att veta hur man vill att livet ska vara.
Pratade med en kompis på bussen idag om avundsjuka, en avundsjuka som alltid existerar i fel läge. En avundsjuka som jag inte tycker ska finnas. Jag har gått igenom den, och den är inte lätt. Men vännen, jag lovar att du klarar detta. Ta dagen som den kommer och glöm inte att glädjas och längta.

Varför kan man inte alltid komma fram till en lösning på någonting? varför ska man behöva tänka och tänka och inte komma fram till något? Jag vill inget hellre än att alla ska må bra, men det är inte så lätt att fullfölja den önskan om den inte är ömsesidig. Det är inte alltid lätt.
jag måste nog bara lära mig att se saker och ting ljusare, funderar på att visa saker nog skulle bli mer positiva då.

nu ska jag snart sova är så trött,
Puss!

Jag älskar dig,<3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack själv min fina vän <3

2009-10-20 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0