Höstmörkert värmer mig

Sitter här i höstmörkret och fina Melissa Horn sjuger för mig. Det gör mig mer och mer glad att jag har en biljett till hennes konsert.
Jag sitter och funderar på hur mycket fint jag har att uppskatta varje dag. Det finns saker som inte är så fina också men dom gör mig inte glad så dom kommer jag inte skriva om.

Bara det att min söta pojkvän kom hem igår efter en evighet från Skåne. Han var lyckig, jag var lycklig och vi hade världens mysigaste kväll, lagade mat, tittade på tv och hade mysigt som bara den.

Fin fina sms som värmer mig så mycket i höstkylan.

Och den har jag faktiskt börjat accpeterat att vi förändras och att vi snart är vuxna nog att börja gå våra egna vägar. Vi måste börja ta egna beslut, stå för våra handlingar och inse att vi tar olika vägar. Men att ta olika vägar måste ju faktikst inte betyda att vi ska klippa relations banden.

Iaf.
Nu har jag precis kommit hem från en super mysig middag ute med Robin, Alex och Louise. Ni är underbara.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jelena

när ska vi handla våra fest kläder stumpan :D? <3

2009-10-30 @ 19:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0