Jag älskar dig ROBIN. låång men kort dag.

Asså har sett Hollywood fruar nu, för fan. man skämms ju för att vara svensk..

Alltså helt ärlig? blir man så korkad för att man har mycket pengar? eller måste man göra sig så sjukt dum för att man heter Anka i efternamn, ja i för sig..

Idag är det typ ingen vanlig måndag, tiden gick ovanligt fort. Det var väl jobbigt i komma upp i morse kan man ju säga. Det var jobbigt att säga hejdå. För det är verkligen det värsta jag vet, men att säga hejdå var ju kanske att ta i. men säga hejdå för en liten tid, kommer sakna min älskling!

Som sagt tiden gick fort i skolan och det var riktigt skönt. Kom också fram till att vi har mycket i skolan, men det känns verkligen som att tiden kommer gå riktigt fort och jag känner mig inte speciellt stressad. Det är riktigt skönt. Sen om två veckor så är det lov och då kan jag äntligen släppa det mesta, förrutom engelsk boken men det känns ändå som att den kommer gå bra att läsa. Sen kommer min älskling hem igen. Så tiden kommer till att gå fort.

Snart är det vår dag och jag längtar till vi ska fira den.
Älskar dig Robin <3

Nu ska jag och Carolina fortsätta vår plugg dag med te, film och lite företagsekonomi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0