Känslan av höstmys är väldigt nära.

Nu har hösten verkligen dragit igång på riktigt här i kalla Skåne. Men jag ska faktiskt inte klaga. Jag tycker att det är riktgit skönt. Har haft min super stora och mysiga kofta på mig idag, dubbla leggins och min ny invensterade mössa. Det har varit en riktig mys dag. Hösten är liksom samma sak som mys.

Jag var med pappa idag, vi var och köpte present kort på spa. Och jag fick verkligen en känsla av att bara ta det lungt. Vi gick runt i stan och hittade super fina skor till pappa. När vi kom hem kom Carolina vi åt, passar Jens har sett mamma mia som är lika bra varje gång vi ser den. Sen har vi pratat om att gå och se "möss och människor" med Mathias, hoppas vi kan se den. Vi har druckit chai te medans regnet slogs mot rutan, DET ÄR HÖST!

Har rätt så mycket plugg nu i veckan, ush. Men tror att jag har läget under kontroll. Imorgon blir det att plugga nästan hela dagen, vid 6 kommer Carolina och vi ska fira kanelbullensdag. Och så blir det Ensam mamma söker!

Hoppas er dag har varit lika mysig som min.
Just nu älskar jag hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0