mysig fredag. men saknade faller ner på mig som regn :(

Det känns som att ett stort regn av saknade bara faller över mig just nu. Det är jobbigt att sakna men det är skönt att längta,

Sitter i min säng, med mitt varma te och myser till Melissa horns låtar. Det får mig att tänka på dig, det får mig att tänka på er, det får mig att förstå, förlåta och längta.
Idag kändes det verkligen som att en sten föll från hela min kropp, har äntligen gjort natur provet så skönt. men saken är att jag tror att den stenen som föll, slog ner på min tå. För jag tror inte att det gick bra. men det känns så skönt att ha det gjort nu. underbart!

Ikväll blir det mys hemma hos Jelena, mys! <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

det var mysigt <3

2009-10-17 @ 14:54:53
Postat av: Jelena

Du är bäst! :D<3

2009-10-17 @ 16:23:35
Postat av: sandberg (:

alltid kul med dig snygging :D <3

2009-10-18 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0