Onsdag och snart lediig!

Sitter i skolan nu och har precis läst igenom företagsekonomi uppdraget som ska vara inlämnat på fredag. Super skönt att vi börjar bli färdiga med det. Har också hunnit med att ha en tysk redovisning nu på morgonen, den var kanske inte den bästa jag ahr gjort men det är skönt att kunna stryka den från min att-göra lista. Har också hunnit med att få feedback på min idrott och har lämnat in den.

Sitter här bredvid Cassandra och försöker att läsa igenom min Romananays, men orkar egentligen inte! Vill bara hem idag känner jag.
Fick ett sms igår från min fina vän om att Melissa Horn ska spela i Malmö, måste försöka få biljetter till det.

Ska också träffa Sandberg idag efter skolan, super mysigt!

Nej nu ska fortsätta att sitta och tänka på att det snart är lov.
Hoppas ni får en bra dag.



En bild som får mig att le!
Puss

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Hejhopp! Snackade med din syster i går (påmsn) att ni skulle ta Casper på bio på lovet...kolla dag som passar er så hörs vi! Kram!!

2009-10-21 @ 12:51:08
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0