Geografi, träning!

Sitter med datorn i knäet och geografi boken ligger på glovet bredvid, äntligen ska jag ta en paus.
Idag har det varit en hyfsat bra dag i skolan. Kom i morse och insåg att idrotten var inställd så sjukt skönt. Ws i matte var också inställd och geografin. Vi hade bara fått en uppgift att jobba med. Så jag gick på morgonsamligen, företagsekonomin och naturkunskapen. Sen åkte jag, Johanna, Louise och Jelena till Claras för att äta lite lunch, min älskade toast.
Vi satt där ett tag och njöt över att vi slutade så tidigt. Hade riktigt roligt.
När jag kom hem mötte jag Robin, men han har åkt igen =/
Fast nu ska jag passa på att plugga lite till så jag kan bli klar med läsningen.
Träning ikväll hoppas att det kommer många idag :)
Puss

Ibland är alltid bra, ibland är det sämre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0