Hejdå Sverige.

Nu sitter man här på dagen som man har längtat och tjatat efter så mycket och nu vet jag inte vad jag ska tänka, hehe! jag har inte riktgit förstått det att imorgon åker vi. Det är så inte sant. men jo det är det. haha
Jag som har krigat som ett djur i skolan nu. och nu ska jag äntligen få lov att ta det lungt i en hel vecka. Har jag rese feber eller känner alla lite nervös het innan man ska åka?
Jag har suttit och pluggat hela kvällen för att verkligen kunna andas ut och det kan jag nu. Vecko revyn ligger i väskan, comviq påladdning ligger i väskan, passet är framma, väskan är packad och Josefine är redo för att åka i väg med sin pojkvän i en vecka.

Jag hoppas verkligen att ni får en underbar vecka här hemma så ni har lika mycket att berätta när jag kommer hem som jag har. Juste måste påminna mig själv att jag inte glömmer kameran det vore så hemskt.
Men nu ska jag snart sova, men det är så svårt att säga hejdå liksom till människor som jag smsar och pratar med varje dag :(
Vill inte. eller jo det vill jag. Klart jag vill åka, men varför ska det vara så jobbigt att säga hejdå.
Igår sa jag hejdå till En fin vän som åker till London i två månader, det var liksom inte det lättaste. Jobbigt.
Men nu ska jag vara positiv och tänka att jag kommer ha världens bästa vecka med världens bästa pojkvän.
Min mage kurrar nu, så jag ska äta något och sen ta lite Svenskt godis och äta så länge jag orkar ha mina ögon öppna. Robin har gått och lagt mig och här sitter jag som jag svårt att slita mig.

Ha det bäst alla.
Jag kommer sakna er enormt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha det underbart min vän!

du förtjänar verkligen det. hjärta

2009-09-25 @ 08:20:04
Postat av: Carro

Hoppas du har det supergött i Tunisien, jag saknar dig som in i! INte mins våra dagliga sms, utan även en vän att berätta ALLT som hänt och händer runt om mig just nu! Det låter som om du ska vara borta i ett år, men även en vecka känns som en evighet <3

2009-09-27 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0