dagen före skolan

Dagen före skolan..
Egentligen borde jag ha lite ångest över att sommarlovet är över. över att jag ska börja gå upp tidigare på morgonen, få läxor ha prov osv.
Men jag längtar faktiskt lite. Känns som att jag har så mycket som ska hända nu under höstterminen att jag bara är taggad inför att börja. Jag har köpt mitt projekt block, haft möte med en person från en organisation om mitt projektarbete, jag håller på att städa mitt rum, tvätta, har packat min väska inför imorgon, har köpt min älskade skjorta, har förgyllt min kalender med mina hoppande grodor och snart ska jag bege mig ner i källaren för att samla ihop allt som ska slängas, sen kommer pappa med släppet och då ska ALLT slängas.

Vår källare även kallad, Josefine& Louise kompisrum har sett hemskt ut i flera år nu känns det som och varje gång kompisar har kommit så har jag sags "ursäkta röran"
Nu ska det göras om, jag och min syster ska inhandla lite nya saker så att källaren blir en riktigt mysfaktor i höst.
Vi ska även göra om "kontorsdelen" till ett kontor där jag & min syster kan ha alla våra skolsaker och så ska vi kunna sitta där nere och plugga. Fyfasen vad det ska bli skönt att få det gjort.

jag ska även hinna med en träff med Linnea och en promenad med Mette men det ska nog gå bra. Ska äntligen få höra mer om Mettes projektarbete, great!

Denna bilden förgyller min dag och Erik Hassle; isn´t it obvious


Kommentarer
Postat av: Kusinen

Mysigt... då kanske man får ta sig ner i källaren i höst nån gång....=)

2010-08-24 @ 21:48:48
URL: http://mmcs.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Det tycker jag helt klart att du ska göra!

2010-08-29 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0