min tisdag

Tisdag..
Denna dagen har jag fått gjort mycket känns det som
- Jag har varit i skolan
- Fixat resan till åre
- Ätit mat med Alexandra
- Tagit foto till mitt projektarbete
- Skrivit lite på arbetet
- Tagit en välbehövlig promenad med Linnea. Tänker på dig!

Dagen har gått fort, men samtidigt ska det bli riktigt skönt att gå och lägga sig snart.

Har jätte mycket tankar i huvudet just nu om vad jag vill göra i framtiden.. Vill jag bli jurist? eller är socionom någonting för mig? Trots att jag vet att det inte är så, så känns det som att det är stressande att jag måste komma på något och jag måste plugga så jag kan börja mitt liv. Måste nog bara stanna upp ett tag och försöka ta allt som det kommer!


En bild som får mig att tänka lite extra.


Kommentarer
Postat av: Emelie=)

låter som en fin dag=) KRAM!!

2010-08-31 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0