Göteborg nästa, kanske.

Det är torsdag igen. Det känns som att veckorna springer förbi, om bara två veckor är det jul. Och nästa fredag slutar vi skolan, ett halvår har gått och halva trean har gått. Nu måste jag ju säga att det mesta börjar falla på plats. Jag är färdigt med mitt projekt, eller jag har en liten text kvar att skriva så det ska jag göra efter jul annars är jag helt färdig med det pratiska projektet.
Har även lämnat in en del uppdrag som ska lämnas in och en del kurser är till och med färdiga.

Jag ser framemot denna helgen som fasen, och det roliga börjar redan imorgon. Ska gå i skolan i två timmar, sen ska jag ge mig ut i stan för att julhandla med Louise svensson, sen vid klockan 3 möter vi upp sandberg för att avsluta skolveckan med en träning. På kvällen blir det tjejmiddag. Sen hoppas jag att min älskade Robin somnar hos mig. På lördag är det upp tidigt, jag ska jobba 8-14. Klockan 14 blir jag hämtad för att åka till Göteborg. Där ska vi spendera helgen och jag längtar.
Håller tummarna för att resa blir av. Om vädret klyddar är det inte så skoj att köra.
Annars står det 30 års fest på schemat.
Nej nu ska jag läsa lite på filosofin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0