Julafton & juldagen

Hade en super mysig dag igår. Steg upp i tid och åt julfrukost med familjen och Robin. Fick även en dvd spelare!!
Sen åkte jag pappa och Robin till jägersro, köpte de sista presenterna och hittade två leggins som jag länge har kollat efter :) När vi kom hem hade morfar kommit så vi firade lite jul, sen åkte vi ner till moster och firade jul. Super mysigt. Det blev julklappar, julmat och julgodis. Toppen kväll. Fick många fina julklappar taack!!
Robin kom till min moster på kvällen så på kvällen gick vi hem till lägenheten. Det var faktiskt skönt att ta en promenad så på natten. Vi såg one tree hill, sjuuuukt så mycket som hände!!
Idag vaknade jag av att alex och robin började tvätta. Sitter i soffan nu och känner att jag håller på att bli förkyld. men ska in och dusha sen går ner och se om hemma kväll är öppet och sen vidare till entre.
Ikväll ska jag träffa chrillis och se film, mys.

Hoppas ni hade en mysigt jul mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0