nervös kanske.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska vara nervös eller inte. Ska hålla mitt tal för Sandberg imorgon i skolan. Jag ska i för sig bara hålla det inför mina vänner. men det är ändå något som är speciellt.
Jag är kanske bara mer nervös över att jag ska stiga upp klockan sex imorgon. Eller så är det för att jag ska till tandläkaren. Åh vem har kommit på nevositet?
Nej nu ska jag se klart Greys sen kallar min säng på mig.
Imorgon står det mycket plugg på schemat:
* Göra klart marknadsföringen
* Hålla tal
* Tandläkaren
* Skriva klart svenskan
Sen ska jag kanske hinna med en träning.



Kommentarer
Postat av: Sophia

vad är det för tal till sandberg? :)

2010-12-09 @ 20:43:49
URL: http://ssophiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0