Så mycket snö

Vaknade imorse, eller ja väldigt tidigt. Klockan ringde väl första gången 04.30. Robins bil gick i sönder igår så han var tvungen att stiga upp tidigt för att ta sig till jobb i snön. När jag hade gått ner och låst dörren gick jag upp och la mig igen. När jag lyckats stänga mina ögon ringde mobilen, robin ville att jag skulle gå ner och öppna då bussen inte kom. Satt med när han och åt frukost sen när han gick till bussen igen så somnade jag. Sov fram till nio, helt underbart.
Nu har jag precis sitigit upp, mina planer för idag är att skriva på marknadsföringsuppdraget. Ska också försöka ta mig till alex och robin då vi alla som ska till åre ska sitta och snacka om hur mycket pengar vi ska lägga osv. Sen om vädret tillåter ska jag ta mig till gymmet också.

Nu när jag skulle gå in och skriva mitt inlägg så såg jag en länk till en blogg, en tjej som är 14 år och mamma. Det var lite intressant att läsa det. 14 år, som hon själv skriver så går skolan i kläm en hel del. Det finns väl antagligen både för och nackdelar med det.

Nej nu ska jag ta tag i mitt arbete medans jag lyssnar på idols nya skiva med Louise.


En bild från östersund för ett par år sedan!

Kommentarer
Postat av: Sophia

menar du micha? kul att hon bor precis vid lukas ungefär :-) hihi! får se om jag träffar på henne någon gång!

2010-12-02 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0