2010 - 18år

Julen är över, alla storlekar som passar en på mellandagsrean börjar ta slut och raketerna har börjat lysa upp kvällarna.. Nu kan man verkligen säga att 2010 börjar gå mot sitt slut. Vad har då hänt under 2010?
Jag hade som mål att jag skulle åka på 3 utlandsresor och det uppnådde jag, en vecka i Norge, en vecka i Turkiet och sen en vecka till i Turkiet. Tre resor som jag fortfarande ler åt när jag sitter och tänker på vad vi gjorde.
Jag hade som mål att träffa nytt folk och det har jag gjort, har skapat många fina nya kontakter och umgåtts med människor som har varit i mitt liv väldigt länge, lycka.
Jag hade ett annat mål och det var att jag skulle börja med mitt volontärsarbete. Hösten 2010, startade jag upp en tjejgrupp med två vänner. En tjejgrupp via rödakorset. Följ gärna mitt arbete med Röda korset på www.dintrygghet.webb.se
Det är bara några av mina löften under 2010.
Jag har även haft en fantastisk sommar, som innebar allt från jobb, tatuering till långa sommarnätter ute i trädgården med fina vänner. Jag har umgåtts med min fantastisa pojkvän och vi har upplevt så mycket tillsammans under 2010.
Jag har varit på idol, jag har skaffat mig ett träningskort och börjat träna regelbundet. Jag har börjat sista året på gymnasiet och jag har köpt mängder av viktiga och oviktiga saker.

Detta året har varit ett år som nog på något sätt fått mig att växa. Helt plötsligt har jag fått börja ta beslut för min egen framtid. Kanske vågar jag säga att det har varit ett år som många gånger har tvingat mig att hitta vem jag är, min identitet.

Om 10 och en halv timme börjar ett nytt år som jag inleder med en skidresa. Men innan det börjar ska jag skriva mina nya löften och jag avslutar detta inlägg med ett par bilder från året som har gått.


Vi firade Alexandra


Vi firade Chrillis på deep
 
Jag åkte till Nogre med Sandberg


Jag var i Turkiet med Älsklingen, alex & Louise

Jag fyllde 18 år och firade det med vänner, familj och skeppsbron.

Jag, Cassandra och Louise hade en 18 års fest tillsammans.

18års fest i hjärup

Jag och Karolina har tagit våra körsbärsbilder

Sommarmiddag hemma hos Sofie

Firade midsommar i vår trädgård

Jag tatuerade mig med syrran.

Jag var i Åhus med Daniel & Sandberg

Jag var på poolparty hemma hos Louise

Jag var i Falsterbo

Jag var på skeppsbron

Jag var på stranden en sommarnatt

Jag var på festival med min pojkvän och hans bror

Jag var i Turkiet med Louise & Sandberg

Jag såg Melissa horn 4 gånger

Hanna kom till världen

Vi hade avskedsfest för Mette på slagt

Vi firade Ann marie

Jag var i Göteborg och festade

Jag har haft en mysig jul.
Ett par av alla bilder från året! Nu laddar vi om kameran för nya bilder :)

Kommentarer
Postat av: Maria

jag är glad att jag har fått spendera ännu ett år i din närhet och jag ser fram emot att se hur vår

vänskap utvecklas under 2011. du är underbar! massor av kärlek <3

2010-12-31 @ 20:56:13
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0