Fyra dagar i sträck!

Jag har haft en helt underbar helg. Den har varit lugn och spontan på något sätt.

Fredag:
Egentligen hade jag inget speciellt planerat. Men bestämde med Sandberg att jag skulle träna med henne. Så klockan 16.30 stod jag och Sandberg i träningshallen på sats och hade ett pass Zumba. Det var ett rätt så speciellt träningssätt. Jag har ingen direkt koordination, så det var lite svårt att hålla koll på när man skulle upp med benet och vilken arm som skulle åt vilket håll. Men med mer träning ska det nog gå bra en dag. Vi fortsatte träningen ute på gymmet sen innan vi begav oss till Ica maxi med Alex & robin för att handla hem till kvällens aktiviteter. Jag och sandberg hjälpte Alex med tvätten samtidigt som alla hjälptes åt med maten. Under tiden hade vi idol på. och jaa.. alla vet väl hur det gick. fyfasen säger jag bara..
Kvällen slutade med att jag somnade i soffan. haha.

Lördag: Jag och sandberg steg upp tidigt. Vi åkte hem till mig och åt frukost. Vid kl 10.30 kom sandbergs föräldrar och hämta oss så begav vi oss till en outlet där jag köpte ett par fleeces inneskor och en fleecetröja. När vi kom hem, satt sandberg vid daatorn samtidigt som jag gjorde vid tvätten. Båda var trötta så vi slängde oss efter en stund i soffan och satte på en film. Vilken mysig lördag.
På kvällen kom Robin till mig och vi bakade pepparkakor och gjorde egna smörkolor. Vi såg ett avsnitt av One tree hill sen somnade vi.

Söndag: Blev väckt på ett konstigt sätt. Min chef ringde mig klockan åtta och frågade om jag kunde komma till jobb 3 timmar tidigare. Så jag fick stiga upp och ta mig till jobb. Kändes jobbigt till en början men det var inte så färligt. Hade rätt så roligt, söta kunder. Efter jobb kom farmor och farfar och hämta mig, så åkte vi hem och åt grillad mat. Så gott! Farmor, farfar och familjen satte oss i vardagsrummet och fastnade i filmen Hem ljuva hem. Riktigt sorglig med bra film. Man fick sig en tankeställare, tänk så många barn som växter upp i miljöer där de blir slagna dagligen. Sorgligt, hemskt och fruktansvärt.

Jag har haft en underbar helg och det känns som att denna veckan kommer vara bra.
Idag har jag varit i skolan på en lektion. Eller egentligen inte en lektion utan ett studentmöte. Jag är ordförande så var tvugen att vara där, men det gick bra och det känns som att vi ligger bra till i planerna till den stora dagen. Efter det gick jag till gymmet där jag träffade Robin. Vi gymmande en timme och sen gav vi oss till Graffiti för att äta lunch. Mys. Klockan 3 träffade jag Sophia och ikväll har jag pluggat klart en del.

Ja tro det eller ej, men jag ser paradise hotel och tro det eller ej men ERIK är tillbaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0