Josefines nya dag,

Min dag idag har varit så fantastiskt bra! Jag har träffat människor som får vardagen att bli positiv, jag har pratat med människor som gör mig glad och jag har fixat min höstutväxt i håret. Liksom en nystart.
Undra hur många nystarter man får lov att ha på en dag?
Bloggens utseende blev nytt,
positivitet och glädje blev nytt,
kärlek och fina sms blev nytt,
mitt hår blev nytt,
En pluggfri dag blev nytt,
Fina kommentarer blev nytt,
Eller ja en del av dessa blev inte nya för dagen men alla de upplevelserna är positiva och de har skett på en och samma dag. Det är nytt!

Puss på er mina fina vardagshjältar!


Kommentarer
Postat av: Sophia

amen titta! det gick visst att fixa bloggen ändå! härligt! :D

2010-02-18 @ 06:52:47
URL: http://ssophiia.blogg.se/
Postat av: cassandra

dududu betyder så himla mycket <333

2010-02-18 @ 13:40:07
URL: http://aaboutmyliife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0