Kärleken

Idag är det fredag och kärlekshelgen är på god väg att ta sitt skutt ut i helgen.
Min helg ska börja med att tre söta vänner kommer till mig, blir nog lite let´s dance, massa prat och en hel del mys. Imorgon ska jag jobba vilket alltid är lika roligt så förhoppningsvis bli morgondagen bra. På kvällen blir det fest. På Söndag morgon ska jag upp tidigt för att hjälpa till på Malmö Open. Fram till vid kanske 3. Då ska jag åka hem till min pojkvän och njuta av kärlekensdag.

Satt och funderade när jag satt på bussen på väg hem. Det kändes skönt att jag var överrens med mig själv att en del personer ska bara passera. En del har man redan haft sin tid med och tiden kommer aldrig bli som innan. Sen funderade jag på hur man ska agera när det känns som att man är ensam om att höra av sig en relation. hmm. Det känns som att jag är inne i kärlekstänkandet nu så jag orkar inte lägga ner mer tid på de tankarna.

Kanske har jag kärlekskänsla för mitt fina kort som jag fick med posten igår. Det är små överraskningar som gör vardagen lite lättare att ta sig igenom.

Att älska lärde mig att leva <3

Till Malin, kul att du hittade hit. Det är bra tack. Men när jag skrev det inlägget var det inte super bra. Hur är det med dig?



Kommentarer
Postat av: cassandra

längtar tills ikväll :) <3 du är också fin!

2010-02-12 @ 17:43:13
Postat av: Jessica

Haha, den tårtan känner jag igen!

Kram på dej!

2010-02-12 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0