27 månader tillsammans.

Det är Torsdag förmiddag klockan är 12 och jag har nästan precis vaknat. Denna veckan har varit väldigt härlig. På ett par dagar har jag hunnit fundera över saker, ta hand om mig själv och ta igen saker som jag länge sagt att jag ska göra. Det har varit rätt så jobbiga dagar, tuffa mentalt men det är något jag får jobba på.

Idag står det bara idrott på mitt schema, det innebär att bussen snart går till Ön, det ska bara vara lekar på idrotten och det är vår ändå lektion så vi får se hur många som är där. Efter idrotten ska jag åka hem och umgås med Robin vi har 27 månader idag.
Blir nog att kolla på lite film och så måste jag nog läsa igenom min tyska som jag ska ha redovisning om på Måndag.

Nu måste jag nog snart gå.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Puss på er två!

2010-01-14 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0