Cimon. va?

Sitter här och äter min otroligt nyttiga macka och dricker mitt te efter en härlig morgon promenad med en av mina söta närmaste vänner. Tänk att få börja dagen så bra. Du är bra <3

Har också precis kollar på cimons intervju nu när han är ute. jag lovade mig själv att inte diskutera paradise hotel på min blogg med attans vad jag är besviken på att han åkte ut. han skulle ju vinna! har varit i huset sen dag ett och verkligen varit med och spelat spelet. Det är ju underbart! ush ja, det är bara en vecka kvar sen är de slut haha. Tur att man läser han blogg ;) haha.

Idag ska jag plugga en hel del tänkte jag. Skoj!

Sen blir det en mys fika i eftermiddag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tihi, så fin är du!

2010-01-27 @ 16:56:48
URL: http://linnneadensnea.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för idag hjärtat,

du är så himla bra! <3

2010-01-27 @ 17:53:14
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0