Dagen igår, mys idag och fest imorgon.

Går dagen var en väldigt bra dag. jag började vid halv tio då jag johanna och jelena fixade med vår geogrfi redovisning. Brandalarmet gick på skolan för spänningens skull. Sen hade jag naturkunskap och så pluggade jag matte. sen på idrotten så pressade micke mig på cirkelträningen och coopertestet, men det gick bra och det känns en del i kroppen idag om jag ska vara ärlig.
På kvällen var det möte med fotbollen på Fifh då vi ska vara funktionärer på malmö open. Det var kanske inte det roligaste jag har gjort, utan när Viola klantade sig hahahhaha.
Sen när jag kom hem hade min älskling väntat på mig nästa förlänge :(
vi kollade på tv och betalade in fösta delen av resan så nu är de vår, ih.
Resten av kvällen blev det en massa mys.

Idag är jag typ ledig egentligen, båda mina lektioner är inställda. Men jag ska in till skolan för att ha ett möte med studentutskottet.
Efter det ska jag sitta kvar och vänta på min fina vän, vi ska hem till mig sen för baka och ha roligt :)
Sen ikväll kommer 4 andra fina vänner för att se solsidan och mamma mia, underbart!

Imorgon blir det jobb först och sen 20 års fest, och på söndag blir det förmodligen match. Det känns som att denna helgen kommer bli väldigt bra.
Nu måste jag hoppa in i dushen för att bli färdig.
Hoppas ni får en bra dag min vänner,
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0