En kall, men åsiktsfylld morgon.

Torsdag morgon, jag sitter här och äter min frukost och pappa har precis kommit hem från jobb efter att ha jobbat hela natten. Sitter och diskuterar och delar åsikter om vad som "händer" just nu. hehe.

Idag blir det en rätt så lugn dag tror jag, ska åka in till skolan nu kvart i nio för att göra klart min,jellans och johannas geografi redovisning. Sen ska vi ha natur med vår naturvikarie får se hur det blir. kaos förmodlingen. men jag ska vara positiv haha.
Efter det väntar en lång håltimme då det blir plugg inför matte provet på Tisdag. ÅH vad matte B är ologiskt.
Sen har vi idrott.
Efter idrotten blir det att vänta på Alexandra och sen åka till mötet med fotbollen. WIIE!

Efter fotbollen blir det mys med min efterlängtade älskling,
Puss på er <3

HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: krippe

Blev det kaos?

2010-01-28 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0