ett jullov som snart är över.

Det är den 6 januari om två dagar fyller tv fina vänner år, och tre dagar blir det fest och kalas. men om en dag börjar skolan inte ens en dag utan imorgon börjar skolan. Det är sista kvällen på hela lovet. och jag sitter och funderar på hur bra mitt lov har varit, mysiga stunder, minnen, jobb härliga tide med fina vänner och med en älskad pojkvän och självklart en massa skratt. Jag har verkligen lyckats at inte tänka på skolan på hela lovet, vilket har varit jätte skönt. eller ja inte hela idag har jag faktiskt börjat plugga. Har börjat skriva på naturen rätt skönt.

Nu kallar snart in säng på mig och det ska bli skönt att lägga sig i tid. Imorgon är det skola och det är inte så många som är pepp men det är väl bara att gilla läget. Det ska bli fruktansvärt roligt att träffa alla igen tycker jag. Sen ska jag träffa en vän som jag inte har träffat på väldigt länge och det ska bli jätte mysigt.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: E.

<3

2010-01-07 @ 02:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0