Grattis till min syster pojkvän, 20 år. Gammal? eller kanske ung?

Det är ingen vanlig dag för det är Alex födelsedag hurra hurra hurra! Idag fyller alex 20 år och det ska firas. Hmm.. sitter och funderar på det roligaste minnet jag har med Alex, kan det vara alla hundra tals matcher som vi har varit på och sett alex bli hur arg som helst, eller alla kvällar som jag och louise sovit hos dem, kanske hans tråkiga skämt som han drar på en söndagmorgon, när vi var och bowlade kanske eller varför inte när vi var i tylsesand som han inte kommer ihåg? haha.
GRATTIS hoppas din dag bli underbar.

Gårdagen var riktigt mysig, det blev mycket bak med min fina vän, Pizza med pesto och muffins. Senare kom 3 andra fina vänner som vi såg mamma mia med och längtade oss bort genom att kolla på resor, som vanligt pratade vi minnen, och längtade efter våra stora festligheter som närmar sig med storm steg. Innan vi gick och la oss pratade jag och louise om allt mellan himmel och jord, Allt från kläder till vänner, relationer, allt.
Detta var en höjdar kväll. Tack min favoriter<3

Idag är det lördag och jag ska jobba innan jag åker till Alex. Vakande av ett såå underbart sms som jag ska läsa hela dagen för att den ska gå fortare på jobb. Jag älskar dig <3
Tänkte egentligen ta bussen till jobb, men tror att jag ska sätta i mina ipod hörlurar och gå till härlig musik till jobb. Kan vara rätt skönt. Idag ska en annan vän till Stockholm för att förberedda sig inför lumpen, LYCKA TILL!
Nu är det dags för mig att gå!
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv vännen, du är bra!<3

2010-01-30 @ 10:48:58
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0