Lite små o gott

Efter en sommarkväll/natt igår med fint folk hemma hos Mette var jag uppe vid nio för att ta mig till jobb! Kom hem från mette vid kvart över nio och för att fördriva tiden innan jobb så hjälpte jag till med tvätten. Det var en lugn dag på jobb idag, jobbade bara mellan 10-14. Det var otroligt skönt att nästan komma sista och gå först. Ush vad jag kan vara trött på migg jobb ibland.
Efter jobb stack jag hem, fixade det sista med tvätten, dushade och åkte till min pojke där jag ska spendera kvällen!

förhoppningsvis blir det kina mat och en bra film ikväll, om de inte blir lite fotboll! (:

Har jag börjat fundera på att börja träna igen, är inte så sugen på att börja spela fotboll igen. Tror att jag har vuxit ifrån allt som har med borta matcher, tidiga morgnar och kalla vinterträningar. Det är nog dags att hitta något annat. Funderar på gym eller kanske bli duktig på att träna hemma? hm.. Det är värt att fundera på. Har en kompis som är sjukt duktigt på allt som har med att träna hemma o göra, och jag imponeras av det! Får väl börja bli duktig med bloggen så jag kan peppa mig själv genom att skriva ner att jag ska träna! Kan bli värt ett försök iaf.

Bokade en resa i förra veckan till Åre. Vi är 7 stycken som åker till åre över nyår och firar och åker skidor. Jag är redan taggad!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0