Sommarlov solen lyser skönt..

Denna värmen är ju helt underbar!
Det är så många som klagar på den och visst jag har väl varit en av de när svetten rinner av en när man precis ar duschat. men det är ju underbart att inte behöva åka till värmen utan njuta av den på hemma plan där man här allla man vill träffa! Jag älskar denna värmen.

Igår träffade jag kusinen Emma som jag inte träffat på för länge. Vi åt frukost tillsammans och låg och solade, trots att pensionären bara ville ligga i skuggan ;)
På kvällen kollade vi lite på tv och sen gick vi ut och spelade fotboll.. Så sjukt roligt hade vi, haha!

Nej nu ska jag lägga in melissas nya album på min ipod sen ska jag dusha innan mamma & pappa hämtar mig!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0