det var ett tag sen sist!



Vi har varit hemma hos Louise och haft poolparty (:



volleyboll



Jag har tatuerat mig!



Jag & Min robin har varit hos hans moster en helkväll med grillning & Allt! (:


Vi har varit och badat med Alexandra! :)



Jag har varit i Åhus hos och träffat min bästa vän



Jag åkte dit med Dannedaniel, vi åt på resturand och drack somerby! :D



Jag har varit upp hos morfar på en heldag med kusinerna och mamma :)



Jag har varit i Falsterbo (:



Jag har varit på förfest hos Mette och festat hela natten med finfina människor! :)



Jag & Min älskling har sett vm-finalen Hos Dennis i lomma!



Har varit uppe hos farmor & Farfar med kusinerna & föräldrarna!



Vittsjö!

Sen har jag varit på filmkväll hos mette, sovit nätter efter nätter hos min pojkvän, jobbat som fasen, träffat Alexandra & karro en helkväll, suttit och kollat på resor en helkväll med min bästa och alllt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0